Zwemmen met Piranha's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van kaya spaan - WaarBenJij.nu Zwemmen met Piranha's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van kaya spaan - WaarBenJij.nu

Zwemmen met Piranha's

Blijf op de hoogte en volg kaya

22 Maart 2015 | Suriname, Paramaribo

Nou daar zijn we weer hoor,

Na twee dagen sportief gefietst te hebben naar stage, en eindelijk mijn draai wat meer te kunnen hebben vinden op stage is de week weer afgesloten.

Woensdag hebben we besloten om vrijdag lekker een dagje te gaan genieten op White beach, een opgespoten strand aan de Surinamerivier. Nou dat heb ik wel geweten, verbrand en wel kwam ik terug maar wat heb ik een leuke dag gehad.

We zijn met de taxi richting white beach gegaan, het was ongeveer 50 minuutjes rijden, we kwamen er rond 10 uur aan, jammer genoeg regende het toen... na 3 keer alles op te ruimen omdat er weer een bui aan kwam hebben we ons uit eindelijk gevestigd op het strand, en ja hoor je raad het al ZON! natuurlijk helemaal blij en meteen het water in gedoken. Mijn titel van mijn verslag is eigenlijk niet waar want er zat een hek/net tussen het stuk met de piranha's en het stukje van white beach zodat de zwemmers niet aan stukken worden gebeten. na een paar uurtjes werd het jammer genoeg eb.. hierdoor hebben we tot zeker half 4 geen water gehad... oftewel dan maar uit houden in de zon of schaduw maar zelfs de schaduw hielp niet meer.

We hebben echt bijna heel de dag het strand voor ons alleen gehad oftewel lekker rustig!
uit eindelijk toch nog even in het water gaan zitten toen het weer vloed was en oh wat was dat lekker zeg!

We zijn heel het weekend met zijn 4'en alleen thuis, de rest van het huis is op trip of zijn naar een camping vlak bij zanderij. oftewel het rijk voor ons alleen, dus dat hebben we gister maar gevierd door lekker een avondje te gaan stappen bij zsa zsa zsu.

Nu ga ik ondertussen ook maar eens aan school beginnen want de tijd vliegt hier, morgen zitten we er al een maand en zijn we op de helft! super snel dus. nog 2,5 week stage en dan zijn we er weer klaar mee...

De groetjes vanuit Paramaribo
Kaya