Aftellen! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van kaya spaan - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van kaya spaan - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Blijf op de hoogte en volg kaya

19 Februari 2015 | Nederland, ettenleur

Nog 4 daagjes te gaan, dan zit ik ondertussen al weer zon 2 uur in de lucht en heb ik nog maar 7,5 uur te gaan voordat ik mijn eerste stappen zet in Suriname.

Koffers zijn zo goed als ingepakt en ondertussen ben ik nog druk bezig met de laatste dingentjes (waaronder afscheid nemen van mn lieve vrienden en familie)

Zaterdag nog voor de laatste keer werken en zondag nog een laatste afscheidsborrel en dan maandag FINALY naar Suriname.

Iedereen kan me volgen via waarbenjij.nu in de hoop dat mijn WIFI het daar doet en ik Überhaupt tijd heb om er iets op te plaatsen...

Kaya.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, ettenleur

kaya

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 3859

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 28 April 2015

suriname

Landen bezocht: