De eerste dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van kaya spaan - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van kaya spaan - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg kaya

25 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

Nou daar zitten we dan, in het warme Suriname.

Maandag zijn we na 9 uur vliegen veilig geland.. en ja meteen moesten er natuurlijk foto's gemaakt worden!

eenmaal binnen op het vliegveld van Paramaribo hebben we zeker nog dik een half uur in de rij gestaan om een stempel te krijgen in ons paspoort zodat we het land in mochten.

Savonds meteen kennis gemaakt met onze huisgenoten en nog gezellig wat gedronken maar wat was het wennen zeg.

Ondertussen zijn we stempels aan het sparen want dinsdag zijn we naar de vreemdelingen dienst geweest om ons visum te laten verlengen zodat we tot 27 april hier mogen blijven. Hierna zijn we meteen door gegaan met Chico(onze taxichauffeur) om geld te wisselen en boodschappen te doen. we zijn ondertussen ook even over het terrein van de universiteit van Paramaribo, dat zag er toch maar weer anders uit dan het Vitalis!

Savonds zijn we nog even naar de supermarkt geweest en ja wij denken makkelijk er van af te komen maar er moest engels gepraat worden want we waren in een Chinese supermarkt...

S'avonds hebben we even met huisgenoten wat gegeten en hebben we later nog wat hier thuis met zijn drieën gedronken.

Ondertussen is het woensdag en heb ik eindelijk goed geslapen, het was helaas wel bagger weer en het heeft heel de ochtend geregend...
Nu zijn we even aan de slag voor school en zijn we van plan vannavond voor het eerst te koken.

Ik zal eind deze week/ volgende week nog even wat hier opzetten en hou jullie op de hoogte!

Groetjes vanuit Paramaribo

Miss you

Xx dwergje

• 25 Februari 2015 - 20:03

Bo Martens:

Wat leuk om te lezen Kaya, heel veel plezier!

• 25 Februari 2015 - 23:20

Zus Van Dwergje:

Leuk Kaya!!!! Hou ons op de hoogte en superveel plezier daar x